mandag den 26. november 2012

Sponsor-pomader (en give away)

De gode folk bag billigvoks.dk har efterhånden fået mig godt forsynet med læbepomader. Og det er jeg og resten af min lille familie godt tilfredse med, da vi er storforbrugere af læbepomader. Dem vi u har stående, strategisk placeret rundt omkring, er nogle rigtigt lækre nogle af slagsen. Jeg har tidligere fortalt om Rosebud salverne her. Senest har jeg også fået fingrene i de lækre eos-pomader, endda i en særlig Disney edition som du også kan se her.


Nu hvor jeg selv er så velforsynet og glad for de pomader jeg har fået, har billigvoks.dk sagt ja til også at gøre én af jer læsere et par pomader rigere.

En valgfri eos lip balm OG en valgfri Rosebud Salve, er hvad du kan vinde ved at deltage i denne give away (gælder de enkeltvise pomader naturligvis og ikke de viste pakketilbud).

For at deltage skal du blot skrive en kommentar til dette indlæg inden søndag den 2. december 2012, hvor jeg trækker en vinder. Så er det måske dig, der vinder en lækker adventsgave.

148 kommentarer:

  1. Dejlige giveaway i denne kolde tid :-), jeg er med :-)

    SvarSlet
  2. Lækker lækker give away... Count me in ;-)

    SvarSlet
  3. UHH.. Mine læber trænger :)

    SvarSlet
  4. Uhm, lige noget for mig :)!

    SvarSlet
  5. Orv, sådan nogle ville jeg meget gerne vinde:-) mettehelbo@gmail.com
    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Lige noget for vores lille familie :-) Lækker give away.

    SvarSlet
  7. Lækkert, lækkert! Elsker læbepomader :) EOS elsker jeg, Rosebud har jeg endnu til gode at prøve.

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne være med, er også storforbruger af stadset

    SvarSlet
  9. Det lyder dejligt. Jeg har fødselsdag d. 2. december så jeg krydser fingre for en ekstra fødselsdagsgave ;-)

    SvarSlet
  10. Sikke en lækker give away. Jeg er med :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  11. Dejlig give-away. Jeg er rigtig meget med! ;-)

    SvarSlet
  12. Yeah, melder mig på banen. Har lige fået min første EOS og den bliver flittigt brugt.

    SvarSlet
  13. Lækker give-away. Jeg vil gerne være med.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Sikke en skøn give away:) Jeg vil gerne være med:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
  15. Uh, det ville da ikke være dårligt at vinde!

    niniee10@gmail.com

    SvarSlet
  16. Lækker give away. Jeg vil meget gerne være med. ;)

    SvarSlet
  17. Mine vinter læber vil gerne lege med :)
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  18. Lækkert - vil rigtig gerne være med (:

    - Kit

    SvarSlet
  19. Jeg er storforbruger af læbepomader og i dag kom jeg afsted uden, da jeg har brug for der ligger én i alle mine tasker;)

    SvarSlet
  20. Kender ikke nogen af dem,det er måske på tide ;0)

    SvarSlet
  21. Præcis de to skønne pomader er favoritterne herhjemme - så jeg håber da at være den heldige.. Især fordi K også har forelsket sig i mine Eos..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  22. Jeg har aldrig prøvet dem, men vil meget gerne, så jeg er med.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  23. Vil meget gerne deltage. Har en datter som er stor forbruger.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  24. Jeg vil super gerne deltage.

    SvarSlet
  25. De ser godt nok lækre ud. Jeg vil også gerne deltage.

    SvarSlet
  26. Hvor dejligt, mine læber trænger til forkælelse!

    SvarSlet
  27. Hold da op en lækker give-away! Den må jeg da vist lige deltage i!

    SvarSlet
  28. Lækker give away, det ville ikke være dårligt at vinde

    SvarSlet
  29. Kunne godt bruge lidt smørelse til de vintertørre læber.

    SvarSlet
  30. Ej hvor lækkert. Det kunne jeg virkelig godt bruge her i kulden. Øv for tørre læber!

    /Stine

    SvarSlet
  31. Skøn give away.. Deltager med glæde kh. Mette

    SvarSlet
  32. Hvor lækkert. Er helt sikkert med. Er også storforbruger af læbepomade for tiden.

    SvarSlet
  33. Dejligt til vintersprukne læber. De må gerne flytte ind hos mig.

    SvarSlet
  34. Det var da en dejlig give-away - deltager med glæde :-)

    SvarSlet
  35. Uf hvor lækkert!! Jeg er MED! Smil fra Mia

    SvarSlet
  36. Det er da lige noget for mig - jeg er med:-)
    Hilsen Karen
    kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg står netop og mangler nogle nye sager til læberne, så super duper Give Awaw. Jeg vil rigtig gerne være med.

    SvarSlet
  38. Så flott da:
    Denne vil jeg gjerne vinne:)

    SvarSlet
  39. Lækkert, mig og min datter er også storforbrugere af læbepomader.

    SvarSlet
  40. Lige noget for mine læber - jeg er klart med

    SvarSlet
  41. Lyder til at være nogle rigtig gode læbepomader, lige hvad jeg har brug for! :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  42. Vil gerne være med :-) kappendrup@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  44. Kan ikke leve uden læbepomade:o)
    Hilsen Alice
    widosugu@me.com

    SvarSlet
  45. Hovsa - det kunne jeg da godt tænke mig.
    Kærligst Lone ( Lone_a87@hotmail.com)

    SvarSlet
  46. Hey, jeg vil da gerne være med ;)

    SvarSlet
  47. novra, lækker give away! Jeg melder mig gerne;-)

    SvarSlet
  48. Eiiih.... Jeg har hørt så meget om de læbepomader, så sådan en vil jeg naturligvis gerne vinde :0)

    SvarSlet
  49. Har kigget på de Eos læbepomader længe, så jeg er helt klart med :)

    SvarSlet
  50. Lækker forkælelse til en selv:-) Jeg er med!
    Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  51. uha - jeg elsker Eos-pomader... jeg er med!!

    SvarSlet
  52. Det er lige hvad vi har brug for herhjjemme. Ungernes læber er simpelthen så knastørre! Og jeg elsker en god læbepomade - eller som Katinka siger: Læbemad

    SvarSlet
  53. Det lyder lækkert - jeg er med

    SvarSlet
  54. Super lækre ting :-) jeg er helt sikkert med.

    SvarSlet
  55. Har flere gange tænkt at sådan en Rosebud må jeg da prøve, når du har delt din begejstring, men har aldrig rigtig fået gjort noget ved det - måske det her er chancen? ;0)
    Mvh. Trine (ryttermarken@hotmail.com)

    SvarSlet
  56. Tjek jeg er også med :)
    Hvem kan undvære læbepomade i denne kolde tid???

    SvarSlet
  57. Dem vil jeg da gerne afprøve :)

    SvarSlet
  58. Jeg er storforbruger af EOS læbepomader, så jeg krydser fingre for jeg vinder :-D
    Kh Lone Romby
    (byromby.blogspot.com)

    SvarSlet
  59. Jo tak! Jeg er gartner og arbejder udendørs, så mine læber kunne nemt bruge lidt afveksling fra mentholatum pomaden :-) Forandring fryder.

    SvarSlet
  60. Hvem kan ikke få brug for lip balm ,nu hvor der meldes om frost,!
    Vh Kirsten (post@kirob.dk)

    SvarSlet
  61. Er ved at løbe tør fra min ynglings som er fra London, så er villig til at hoppe på noget nyt og godt :) Jeg deltager i hvert fald

    venlig hilsen
    Jeanet

    SvarSlet
  62. Uh jeg vil da rigtig gerne deltage!
    www.forleden-fik-jeg-hele-verden.blogspot

    SvarSlet
  63. Er selv stor forbruger at læbepomade og eos er en af min ynglings, så jeg vil elske at vinde din give away:)

    toftkirsten@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Lækkert! Jeg er med.
    Vh Eva

    SvarSlet
  65. mums - jeg er med
    Mvh
    Anne-Mette
    Den glade bonde kone blogspot.com

    SvarSlet
  66. Lækker give away, som jeg sagtens kan bruge kh Stina

    SvarSlet
  67. Lige hvad jeg mangler, nu hvor kulden for alvor er på vej :)

    :) L

    SvarSlet
  68. De er så lækre begge mærker!! Bruger dem allerede men kunne godt tænke mig flere af slagsen... I just can't get enough!!! ;)

    SvarSlet
  69. Jeg er også storforbruger af læbepomade, så jeg vil også gerne være med. marie-louise @ zenger.org

    SvarSlet
  70. Jeg vil gerne være med :)lenegk@ofir.dk

    SvarSlet
  71. Mmm... kunne være lækkert med noget forkælelse til de snart tørre vinterlæber :-)

    SvarSlet
  72. Sikke en lækker gave, når nu kulden snart rigtig kommer! :)

    /Line
    linesdegn.blogspot.dk

    SvarSlet
  73. Jeg har længe gerne villet prøve én af Eos' pomader. Hvis jeg vandt tror jeg dog, at jeg ville dele præmien med min svigerinde, der altid leder sin taske og lommer igennem efter en læbepomade :)

    SvarSlet
  74. det er også nu læberne begynder at trænge :)
    mvh Mia
    miatot333@hotmail.com

    SvarSlet
  75. Skønt - dem er flere, der er vilde med her i huset :-)
    Mvh Vivi

    SvarSlet
  76. Har lige hørt vejrudsigeten :-) Lige en gave, der bliver brug for..
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  77. Lækker give away. Jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  78. Lækker, lækker give away. Det vil jeg meget gerne vinde. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  79. Det er lige en konkurrence, mine læber vil sætte pris på! Jeg har kronisk tørre og sprukne læber og er storforbruger af pomader - derfor håber jeg at jeg er den heldige så mine læber kan blive bløde og fine.

    SvarSlet
  80. Uh, lækker give-away! Jeg vil supergerne deltage.
    Kh Kristine

    SvarSlet
  81. Jeg er med! Jeg er som mange andre afhængig af læbepomade i vores omskiftelige vejr, og kunne godt tænke mig at prøve noget andet end den, jeg altid bruger :-)

    SvarSlet
  82. Lækre læbepomader, så jeg deltager med krydsede fingre :-)

    SvarSlet
  83. Er også stor-forbruger at læbepomader, så deltager gerne :-)

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  84. Min sidste labello er lige blevet brugt op, så eos-pomaden er tiltrængt! :-)

    SvarSlet
  85. Det gad jeg godt nok godt at vinde!!!!!!!

    sahra-emilie@hotmail.com

    SvarSlet
  86. Jeg vil meget gerne deltage i din give away og krydser fingre for at blive den heldige :-)

    SvarSlet
  87. Så hopper jeg med på vognen og håber på lidt held :-)

    SvarSlet
  88. Ih, det gad jeg godt vinde - jeg krydser fingre :-)

    SvarSlet
  89. Uh, lækkert til vinterlæberne. Vil gerne vinde.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  90. Lækker lækker præmie. Krydser fingre for at blive den heldige vinder :)

    email: josefustaaa@hotmail.com

    SvarSlet
  91. Jubii lækkert : ) rikke_bruunjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  92. Jeg elsker Eos og Rosebud salve! Man får så dejlige læber af det, og de er gode at have i vinteren.
    Jeg er med! :)

    Dicte.kr@gmail.com

    SvarSlet
  93. Jeg vil gerne deltage.
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  94. Rosebud står på min ønskeseddel :) jeg vil gerne med :)

    SvarSlet
  95. Jeg vil meget gerne deltage.
    Man kan aldrig få for meget forkælelse til læberne, nu hvor kulden er begyndt at komme :)

    bykatinka.blogspot.dk

    KatinkaValby@hotmail.com

    SvarSlet
  96. Det ville være en virkelig skøn præmie at vinde her til den kolde tid :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  97. Iha, jeg er også stor-forbruger af læbepomade, så det ville da være lækkert at vinde sådan nogle lækre pomader...

    SvarSlet
  98. Jeg bruger virkelig meget læbepomade(:
    Så jeg deltager gerne.

    Du er velkommen til at kigge forbi min nye give away, hvor man kan vinde 2 cykellygter her til den mørke tid(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-19.html

    SvarSlet
  99. Hej!! jeg vil gerne deltage!!!
    KH. Lissen

    SvarSlet
  100. Pomade til vintertørre læber, ja tak :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  101. Supplement til min gule EOS læbepomade vil være en dejlig søndagsgave. :)

    SvarSlet
  102. Wow, det ville da være den perfekte kalender gave! <3

    SvarSlet
  103. jeps, jeg skynder ,ig at lægge et lod i bunken...og krydse fingre !

    SvarSlet
  104. Deltager gerne :-) Pomader er uundværlige på denne årstid :-)

    SvarSlet
  105. Evigt afhængig af læbepomader! Skøn give away- jeg er med :)

    SvarSlet
  106. Lige det jeg kunne bruge lige nu!! :)

    Melina
    http://mullesminiblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  107. I den kolde tid kan man altid bruge en lækker læbepomade! :-)
    Jeg er med!

    rikkesunds.blogspot.dk
    rikkesunds@live.dk

    SvarSlet
  108. Lækker konkurrence.
    Krydser fingre for, at jeg vinder :)

    SvarSlet
  109. Hvor lækkert. Sådan en forkælelse kan vi alle bruge nu når vinteren endelig viser sig. Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  110. Hvor fint. Og lidt pudsigt. Så en mor (er pæd. I en børnehave) smøre sine læber med sådan en i morges, og tænkte, at det måtte jeg lige finde ud af hvad var for en. Det ved jeg så nu.... Vil da gerne vinde en.
    I øvrigt tak for så fin en blog, som inspirerer mig så meget, nogle gange for meget (for mange projekter)
    Venlig hilsen lykke (lhr@lfq.dk)

    SvarSlet
  111. årh den her giveaway vil jeg gerne vinde

    kig forbi mine giveaways
    kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  112. Dejligt, er med :)
    idaschultz713@hotmail.com
    tankevaekkende.com

    SvarSlet
  113. Lækker giveaway! Vil jeg gerne vinde :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  114. Jeg er med :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  115. Jeg er også storforbruger af læbepomade, så jeg xer fingre :)

    SvarSlet
  116. Jeg kunne godt bruge et lidt sjovere alternativ til min Mentolatum.. Så jeg krydser fingre :-)

    SvarSlet
  117. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  118. Fin præmie!
    taniaoster@hotmail.com
    Kh. Tania

    SvarSlet
  119. Fedt, jeg vil da gerne vinde :)

    SvarSlet
  120. Hejsa.
    Jeg vil også være med ;0)
    Kh Laila Mangelsen

    SvarSlet
  121. Lækker giveaway, det er altid godt med noget til læberne i denne kolde tid :-)

    SvarSlet
  122. Åh Rosebud er bare kanon til både læber, ru albuer og meget andet. Nu kommer kulden, så det passer jo perfekt med noget til de sarte læber.
    hellecas@ofir.dk
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  123. Hvor er det bare en fantastisk giveaway! Jeg vil så gerne deltage :D

    SvarSlet
  124. Ville egentlig udbryde: IIIIHHHH, sikke en dejlig give away. Men jeg har arbejdet ude i frosten hele dagen, så mine læber er sprukne...så jeg vil nøjes med at spidse munden til et: YYYHHHHH, sikke en dejlig give away. Den vil jeg gerne være med i:)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  125. Dejligt! En god julegaveidé også!
    carolinekj2@hotmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...