lørdag den 5. januar 2013

Huer


Jeg har fået lavet mig en ny pompom i en passende størrelse og tyngde til min hue. Den er nu syet på og taget i brug. Selve pompom'en er blevet helt som den skal, men multicolor-sammensætningen synes jeg måske er blevet mere sjovt end kønt. Det har hele tiden været min tanke, at en pompom skulle være midlertidigt på huen indtil jeg fandt en rævehale-pompom til at sætte på i stedet.




Rævehalen er nu fundet hos Yarnfreak, men sammen med den fandt jeg også en opskrift på en hæklet hue som jeg synes ser rigtig fin ud og da jeg synes det er meget nemmere at hækle end at strikke har jeg straks kastet mig ud i at lave sådan en - med rævehalen på. I stedet tror jeg den grå må få sig en ny og mindre multifarvet pompom.

Den færdigt hæklede hue kan I se her hos Frk. GarnGlad, hvor jeg også selv fik tippet om pelspompom'erne.

5 kommentarer:

  1. Lækker hue, Mie:-) Og hvor er det rart at se, at der er andre med pompon-mani som jeg:-) Den rødelige rævepompon ser rigtig flot ud sammen med det blå?/grå garn. Glæder mig til at se det færdige resultat:-) Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja, den færdige hue skal nok blive vist frem, når den er klar. Farven på garnet hedder mint, men vil nok også kalde den mint/grå, men lækker er den i hvert fald :)

      Slet
  2. Uh, den ser fin ud den hæklede hue:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at få den færdig. Den er, indtil videre i hvert fald, ret nem at hækle, så lige nu går det rask derud af :)

      Slet
  3. Idéen med den multifarvede pom pom er slet ikke nogen dårlig idé! Men pels, mmm pels, det er altså også bare rigtig godt!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...